Η χώρα του ονείρου: Αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Monday, May 12, 2008

Αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια

Όταν ήμασταν παιδιά
παίζαμε στη γειτονιά
και στου σπιτιού μου την αυλή
αξέχαστα παιχνίδια παιδικά.

Το καλοκαίρι στο βουνό
μέναμε στο εξοχικό.
Η παρέα μου κι εγώ
παίζαμε κρυφτό, κυνηγητό.

Όμορφα χρόνια παιδικά
σας νοσταλγώ με πόνο στην καρδιά
τώρα που τις παλιές παρέες έχω χάσει
κι ο δρόμος της γειτονιάς έχει αδειάσει.

1999 (30 ετών)
elenitheof

5 Comments:

At Tuesday, May 13, 2008 10:16:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Οταν είμαστε παιδιά ίσως να ήταν καλά. Μα τώρα πιστεύω είναι καλύτερα γιατί είμαι μεγάλος και κάνω ότι θέλω!

 
At Wednesday, May 14, 2008 4:14:00 PM , Blogger elenitheof said...

Τα παιδικά μου χρόνια ήταν τα καλύτερα της ζωής μου. Τότε είχα πολλά που δεν τα έχω τώρα. Είχα ξεγνοιασιά, τώρα καθήκοντα και υποχρεώσεις και πολλά στο μυαλό μου που με κουράζουν ψυχολογικά. Είχα παρέες που τώρα τις έχω χάσει. Είχα σπίτι δίπλα στα έλατα τα οποία τώρα είναι κάρβουνο από την πυρκαγιά και δε θα ξαναχαρώ ποτέ την ομορφιά τους όπως τότε.

 
At Wednesday, May 21, 2008 1:57:00 AM , Blogger Unknown said...

Eλένη

Χρόνια πολλά
Χρόνια καλά και πάντα ευτυχισμένα

Καλό πρωινό

 
At Wednesday, May 21, 2008 4:14:00 PM , Blogger marilia said...

Χρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! :)

 
At Thursday, May 22, 2008 1:15:00 AM , Blogger elenitheof said...

sailor, marilia, σας ευχαριστώ.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"