Η χώρα του ονείρου: Μη διστάζεις

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Monday, March 17, 2008

Μη διστάζεις



Άπλωσε το χέρι στη βροχή

μην αργείς και μη διστάζεις

να γεμίσεις τη χούφτα σου αστέρια

και την καρδιά σου φως.


28/1/08

elenitheof

6 Comments:

At Monday, March 17, 2008 10:13:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα Ελένη. Οταν αγαπάμε η καρδιά μας είναι πάντα γεμάτη φως και στα χέρια μας λάμπουν τα αστέρια της αγάπης!

 
At Tuesday, March 18, 2008 9:13:00 PM , Blogger elenitheof said...

Μη διστάσεις ν' αγαπήσεις απ' το φόβο μην πληγωθείς και πονέσεις γιατί αν έρθει στην καρδιά σου η αγάπη, θα λάμπεις από ευτυχία. Κώστα μου, καλησπέρα.

 
At Wednesday, March 19, 2008 9:17:00 AM , Blogger Unknown said...

Καλημέρα Ελένη

Δεν διστάζω να μπω στο πολύ όμορφο
μπλογκ σου

Να δω πότε θα έρθω από την
περιοχή σου για φωτογράφιση
Είναι πολύ όμορφα τον Απρίλη
και τον Μάη

Καλό πρωινό
Να επισκεφτής τα φωτογραφικά μου
μπλογκ αξίζουν

 
At Wednesday, March 19, 2008 11:18:00 AM , Blogger elenitheof said...

sailor,καλημέρα. Αν εξαιρέσουμε τα καμένα, η περιοχή μου έχει όμορφα μέρη για φωτογράφιση. Επισκέπτομαι το μπλογκ σου. Έχεις όμορφες φωτογραφίες!

 
At Wednesday, March 19, 2008 2:29:00 PM , Blogger Unknown said...

Να είσαι καλά Ελένη
Σε ευχαριστώ

Είναι όμορφη ακόμη η περιοχή σου

Καλό μεσημέρι

 
At Wednesday, March 19, 2008 2:38:00 PM , Blogger elenitheof said...

sailor, τώρα την άνοιξη είναι πολύ όμορφος ο κήπος μου και το περιβόλι. Θα ήθελα να βάλω σχετικές φωτογραφίες στο μπλογκ μου αλλά ο χρόνος μου είναι περιορισμένος αφού τον αφιερώνω σε ετοιμασία εργασιών και διάβασμα για τις σπουδές μου. Γι' αυτό δε γράφω συχνά στο μπλογκ μου ούτε προλαβαίνω να επισκέπτομαι άλλα μπλογκ και ν' αφήνω σχόλια. Καλό μεσημέρι.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"