Η χώρα του ονείρου: Η θεμελίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ δασκάλου και μαθητή

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Wednesday, March 12, 2008

Η θεμελίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ δασκάλου και μαθητή




Σε ξέρω και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μόνος σου.

Όταν με χρειαστείς, θα είμαι δίπλα σου.

Θα είμαι πάντα διαθέσιμος για σένα.

Θα σε βοηθήσω μόνο, όταν μου το ζητήσεις και σε πράγματα που δεν μπορείς να κάνεις.


2 Comments:

At Wednesday, March 12, 2008 10:37:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Ελένη καλησπέρα. Πολύ σωστά λόγια. Πρέπει να αφήνουμε ελεύθερα τα παιδιά και να επεμβαίνουμε μόνο όταν μας το ζητήσουν.

 
At Friday, March 14, 2008 11:11:00 PM , Blogger elenitheof said...

Κώστα μου, κατά τη γνώμη μου ο Χριστός είναι ο Παιδαγωγός που πρέπει όλοι να μιμηθούμε. Γι' αυτό και επέλεξα την εικόνα του Χριστού που περπατά δίπλα στο παιδάκι. Του κρατά το χεράκι,το κοιτά στα μάτια με αγάπη και το ακούει με προσοχή.
Το παιδάκι τον κοιτά με αγάπη και εμπιστοσύνη και νιώθει κοντά του ασφάλεια. Η εικόνα μιλά καλύτερα από τα λόγια.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"