Η χώρα του ονείρου: Οδήγησε τη ζωή στο όνειρο

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Sunday, February 03, 2008

Οδήγησε τη ζωή στο όνειρο


Σημασία έχει, η ψυχή
να νιώθει ευτυχία.
Πιάσε απ’ το χέρι τη ζωή
χωρίς αμφιβολία
οδήγησέ την σ’ όνειρο εφικτό.

Πάντα να κάνεις το καλό.
Έχε αγνές προθέσεις.
Μόνο ωραίες σκέψεις
ν’ αγγίζουν το μυαλό.

Λέγε λόγια αγνά
μέσα από καθαρή καρδιά.
Αγάπη, ειρήνη, αγνότητα,
στολίδια στην αιωνιότητα,
ευτυχία θα χαρίζουν,
ευωδία θα σκορπίζουν.

2/2/08
elenitheof

2 Comments:

At Wednesday, February 06, 2008 5:18:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Οδήγησε την ζωή στο όνειρο και κάνε το όνειρο πραγματικότητα. Ζήσε την αληθινή και αγνή αγάπη. Αυτό ζω εγώ απο το καλοκαίρι και είμαι ευτιχισμένος που υπάρχει στην ζωή μου ένα κορίτσι που έκανε πραγματικότητα το όνειρο!

 
At Wednesday, February 06, 2008 9:23:00 PM , Blogger elenitheof said...

Κώστα, καλησπέρα. Κι εγώ έχω κάνει πολλά όνειρά μου πραγματικότητα γιατί δε δίστασα να τολμήσω και ν' αγωνιστώ με δυνατή θέληση και επιμονή για να τα πραγματοποιήσω.
Χαίρομαι για σένα γιατί είσαι καλός άνθρωπος και μπορείς ν' αγαπάς αληθινά κάτι που είναι σπάνιο στην εποχή μας.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"