Η χώρα του ονείρου: Προσευχή για τις πυρκαγιές

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Monday, August 27, 2007

Προσευχή για τις πυρκαγιές


Χριστέ μου, τιμώρησε τους εμπρηστές
όπως τους αξίζει
με δικαιοσύνη.

Άγιε Φανούριε, φανέρωσε όλους τους φονιάδες
των δασών και των ανθρώπων
κανένας να μην μπορεί να κρυφτεί
αλλά να βρεθεί
και να τιμωρηθεί.

Παναγία μου, με την αγία σου σκέπη
σκέπασε όλους τους πυροσβέστες
που ηρωικά μέσα στις φωτιές
μάταια να τις σβήσουν προσπαθούν.

Σκέπασε όλους τους ανθρώπους
τα σπίτια τους, τα χωράφια τους
και τα ζώα τους για να μην καούν.

Χριστέ μου, στείλε βροχές
να σβήσουν όλες τις πυρκαγιές
προστάτεψέ μας από τις πλημμύρες
και απ' όλες τις καταστροφές
τις οποίες προκαλεί η κακία των ανθρώπων.

27/8/07

elenitheof

9 Comments:

At Monday, August 27, 2007 11:57:00 PM , Blogger ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ελενη μου,
Τώρα κάηκε το δικό μου πανέμορφο δάσος...
Τώρα πονώ και κλαίω εγώ αλλά και όλοι μας για τους "63" και δεν ξέρω πόσες χιλιάδες κλαίνε τις περιουσίες τους

Γλαρένια δάκρυα

 
At Tuesday, August 28, 2007 12:36:00 AM , Blogger elenitheof said...

Γλαρένια, λυπάμαι για το δάσος σου όπως λυπάμαι και για το δικό μου και για τα δάση της Ηλείας που τα περπάτησα κι αυτά και τα θαύμαζα κάποτε. Έχω ετοιμάσει ένα θρήνο για το δάσος μου. Κάποια μέρα θα γράψω και θα πενθήσω γι' αυτό το πανέμορφο δάσος μου. Σειρά τώρα έχουν τα υπόλοιπα δάση της Ελλάδας που δεν κάηκαν ακόμα. Οι εχθροί της δεν θα της αφήσουν κανένα πράσινο δάσος. Τα θέλουν όλα καμένα. Αυτή τη στιγμή οι αναίσθητοι δολοφόνοι σίγουρα κάπου θα βάζουν φωτιές. Μακάρι να τους βρουν και να τους τιμωρήσουν. Γιατί μια σκληρή τιμωρία τους χρειάζεται για τα εγκλήματα που έκαναν σε όλη την Ελλάδα.

 
At Tuesday, August 28, 2007 9:21:00 AM , Blogger hliaxtida said...

Δυστυχως ειμαστε υπευθυνοι για τα χαλια μας..

 
At Tuesday, August 28, 2007 6:11:00 PM , Blogger Θ. Βοριάς said...

Την καλησπέρα μου!
Ελένη, είναι αργά για δάκρυα,
θα μας το λένε τα παιδιά μας
πως η γενιά μας άφησε την πατρίδα
να καεί.

 
At Tuesday, August 28, 2007 6:49:00 PM , Blogger melomenos said...

μακάρι εκεί ψηλά που είναι να ακούσει την προσευχή σου αλλά νομίζω ότι μας άφησε στην μοίρα μας με ανθρώπους που διαχειρίζονται λάθος τις εξουσίες τους, μακάρι να σμίξουμε όλοι με μια φωνή μήπως τους ταρακουνήσουμε μακάρι!
καλησπέρα Ελένη

 
At Tuesday, August 28, 2007 7:41:00 PM , Blogger david santos said...

Thanks for posting!

Thelw na synodeysw ston pono elliniko ston koinotiko ola gia tin adifago kai anekselegkti pyrkagia aftis tis teleftaias Paraskevis sta ypostirigmata tis Peloponnisou, sto notiodytiko simeio tis Athinas, pou stoixisan tin zwi se 63 synanthrwpous sas.

David Santos

 
At Tuesday, August 28, 2007 8:51:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Ελένη μου, το έχω αναρτήσει και εγώ. Θα πάω και στην συγκέντρωση και θα σου πω. Θα τα πούμε, περιμένω.
donjuan.pblogs.gr

 
At Tuesday, August 28, 2007 10:30:00 PM , Blogger elenitheof said...

Μαρία, ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιοι πραγματικά φταίνε γι' αυτήν την κατάσταση. Εύχομαι να βρεθούν οι πραγματικά υπεύθυνοι.

Θοδωρή, μελαγχολώ με όσα ακούω στις ειδήσεις για τα λάθη της γενιάς μας.

Χάρη, ο Θεός μας ακούει όλους, είναι κοντά μας αλλά εμείς φεύγουμε μακριά του και δεν φροντίζουμε τη φύση που μας χάρισε η αγάπη του. Ας ενώσουμε τις φωνές μας για να ταρακουνήσουμε την εξουσία.

Κώστα, θα περιμένω τα νέα σου.

 
At Tuesday, August 28, 2007 10:47:00 PM , Blogger elenitheof said...

David Santos, I thank for the support in the pain of Greeks for the national disaster that is found for us this year with the fires.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"