Η χώρα του ονείρου: Το ερωτευμένο αστέρι

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Sunday, December 02, 2007

Το ερωτευμένο αστέρι


Μια νύχτα καλοκαιρινή
στον ξάστερο ουρανό
ένα αστέρι φωτεινό
είδε σε λίμνη μακρινή
ένα νούφαρο.

Ένιωθε τόση μοναξιά
ανάμεσα στ' αστέρια
αχ! πώς πονούσε η καρδιά
δεν άντεχε μακριά.

Ρώτησε το φεγγάρι
τι έπρεπε να κάνει
κι εκείνο του απάντησε:
"Η αγάπη όλα τα μπορεί
όταν είναι δυνατή."

Τ' αστέρι έπεσε στη λίμνη
το νούφαρο έλαμψε από ευτυχία
όλα είχαν μια μαγεία
τη νύχτα εκείνη.
10/6/07
elenitheof

6 Comments:

At Monday, December 03, 2007 9:08:00 AM , Blogger anamella said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα.
''Η αγάπη όλα τα μπορεί όταν είναι δυνατή'' !!!
Συμφωνώ απόλυτα !!!

 
At Monday, December 03, 2007 5:58:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Ελένη μου, η ιστορία αυτή μου θυμίζει την δική μου όμορφη ιστορία που ζω τώρα. Εγώ είμαι το νούφαρο και η κοπέλλα μου το λαμπερό αστέρι που ήρθε και με βρήκε ένα καλοκαιρινό βράδι. Ενιωθε μοναξιά, μα τώρα είναι πολύ ευτιχισμένη. Και εγώ μαζί της φυσικά.
"Σε αγαπάω μπισκοτάκι μου!"
Αυτό θέλω να της πω και να της λέω συνέχεια για να νοιώθει όμορφα!

 
At Tuesday, December 04, 2007 8:54:00 PM , Blogger elenitheof said...

anamella,η αληθινή αγάπη κρύβει μεγάλη δύναμη!

italodisco, οι άντρες δυσκολεύονται να εκφράζουν συναισθήματα. Η κάθε γυναίκα όμως έχει ανάγκη ν' ακούει το "σ' αγαπώ" από τον αγαπημένο της. Χαίρομαι που εσύ λες συνέχεια το "σ' αγαπώ" στην αγαπημένη σου. Έχεις καταλάβει την ανάγκη της να το ακούει συχνά.

 
At Wednesday, December 05, 2007 9:51:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Γλυκό το site. Μου αρέσουν τα ποιήματά σου.
Έχω την εντύπωση ότι εσύ κι ο Italodisco είστε ζευγάρι και ξεχειλίζετε από αγάπη. Παραξενεύομαι γιατί αν είστε ζευγάρι γιατί μιλάτε έτσι ο ένας στον άλλον "απρόσωπα" σαν να μιλάτε για άλλους και κάπου κάπου δείχνετε ότι πρόκειται για σας τους ίδιους;

 
At Thursday, December 06, 2007 1:15:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Άντε, ντε !
Πείτε μας !

 
At Friday, December 07, 2007 11:25:00 AM , Blogger elenitheof said...

Ανώνυμε, καλημέρα. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σ' αρέσουν τα ποιήματά μου και το μπλογκ μου. Δε θέλω να σου απαντήσω στην ερώτησή σου γιατί έχω τους λόγους μου.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"