Η χώρα του ονείρου: Το τετράδιο της Αλκυόνης (4)

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Monday, June 11, 2007

Το τετράδιο της Αλκυόνης (4)


Αν συναντήσετε κάποιο αγόρι μελαγχολικό, να μαδάει μια μαργαρίτα κάτω από ένα πεύκο, πείτε του παρακαλώ, πως το τελευταίο φύλλο το έχω κρυμμένο στην καρδιά μου.

Τις νύχτες που ξαγρυπνούσα, περιμένοντας να 'ρθεις... Τότε έμαθα να μετράω τις ρυτίδες, στο πρόσωπο της ερημιάς.

Είναι η αγάπη μου, δεν το κατάλαβες; Είναι η αγάπη μου που κάνει τα μπουμπούκια της πικροδάφνης ν' ανθίζουνε στο μπαλκόνι σου.

Γιατί φοβάσαι τόσο το χειμώνα; Αφού σου χάρισα ένα ρούχο να σκεπάσεις την ψυχή σου, ένα παραμύθι να νανουρίζεσαι κι ένα χαμόγελο για να ονειρεύεσαι την άνοιξη.

Απόρησα γιατί ήταν τόσο κόκκινα τα λουλούδια αυτής της πικροδάφνης. Ξαφνικά θυμήθηκα πως της είχα δώσει κάποτε να μου φυλάξει τ' αχνάρια των φιλιών σου.

Να σου πω ένα χαρούμενο τραγούδι της ζωής; Το τραγούδι πουλέει η καγκελόπορτα όταν ανοίγει για να μπει αυτός που αγαπάς.

Ερχόμουν σαν την καλή χαρά, να μοιραστώ μαζί σου τα καθημερινά μου πράγματα, που τα είχα ντύσει γιορτινά. Ήμουν ευτυχισμένη, γιατί είχα αγοράσει μια μικρή ξύλινη σκάφη και ονειρευόμουνα να ζυμώσω ψωμί. Γλίστρησα πάνω στην πάχνη της ματιάς οσυ και τσακίστηκα. Άλλη μια φορά.

Αλκυόνη Παπαδάκη

2 Comments:

At Wednesday, June 13, 2007 6:07:00 PM , Blogger Ήχος Πλάγιος. Μόνος... said...

Αααααα!!!!!!!!!

Δε γνώριζα πως έγραψε για εμένα η Αλκυόνη Παπαδάκη!!

 
At Wednesday, June 13, 2007 9:44:00 PM , Blogger elenitheof said...

Καλησπέρα, μελαγχολικό αγόρι. Η Αλκυόνη είναι αξιόλογη πεζογράφος και μας εκφράζει όλους με τον ποιητικό τρόπο γραφής της.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"