Η χώρα του ονείρου: Κύριε, σ' ευχαριστώ

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Saturday, April 14, 2007

Κύριε, σ' ευχαριστώ



Την πληγωμένη μου καρδιά

απ' της αδιαφορίας τη μαχαιριά

των φίλων που εμπιστεύτηκα

και μ' εγκατέλειψαν

μόνη να υποφέρω χωρίς παρηγοριά

σε σένα, Κύριε, την έδωσα

κι εσύ με το χέρι σου το θεϊκό

την καρδιά μου άγγιξες

και τη θεράπευσες

με συγχώρεσες

τις αμαρτίες μου έσβησες

τον Παράδεισο μου χάρισες.

Ήρθες κοντά μου

με τα δάκρυα της μετάνοιας

καθάρισες την καρδιά μου.

Κύριε, σ' ευχαριστώ.

Η καρδιά μου είναι δική σου

είσαι ο παντοτινός φίλος

που είχα από τότε που ήμουν παιδί

συνέχεια σου μιλούσα

αδιάκοπα τα λόγια σου μελετούσα

πόσο τ' αγαπούσα!

Μου ομόρφαιναν τη ζωή

με γέμιζαν ελπίδες και παρηγοριά

στη μοναξιά

και στα δύσκολα χρόνια των δοκιμασιών.

Για το πλήθος των ευεργεσιών

Κύριε, σ' ευχαριστώ.

Βοήθησέ με ποτέ να μη σε αρνηθώ

τις αδυναμίες και τα πάθη να νικώ

κι αν κάνω λάθη

αμέσως να μετανοώ.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"