Η χώρα του ονείρου: Η αγάπη στο Χριστό

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Friday, December 28, 2012

Η αγάπη στο Χριστό


Χριστέ μου, σε παρακαλώ


έλα στην καρδιά μου την αμαρτωλή

κάνε με να σ' αγαπώ

με αγάπη ανιδιοτελή.



Μες στην αγάπη Σου να ζω

ταπεινά χωρίς εγωισμό.

Να σε λατρεύω μυστικά

τα λόγια Σου να τηρώ σιωπηλά.



Μες στον παράδεισο να ζω

μαζί με τ' αγγελούδια να σε υμνώ

τη δική Σου δόξα να ζητώ

την αμαρτία να περιφρονώ.



Με απλότητα να ζω

κανείς να μην το ξέρει

πόσο Σ' αγαπώ

πόσο η καρδιά μου υποφέρει.



Η καρδιά σιωπηλά να υπομένει

μόνο για Σένα κάθε πειρασμό

να δακρύζει μετανιωμένη

για κάθε πάθος και εγωισμό.



Μ' ένα μόνο όνειρο να ζω

να μ' αγαπάς, να Σ' αγαπώ

μόνο για Σένα

ποτέ για μένα.



Δώσε μου ό,τι θέλει η αγάπη Σου

κι όχι ό,τι θέλει η δική μου φιλαυτία

μαλακά να διώχνω κάθε αμαρτία

η καρδιά μου να γίνει η φάτνη Σου.


28/12/12

elenitheof

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"