Η χώρα του ονείρου: Κοράλλι

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Sunday, June 13, 2010

Κοράλλι







 
Ένα κοράλλι μου 'δωσαν
οι γοργόνες που τραγουδούν
στα βάθη των ωκεανών.
Φως η καρδιά μου γέμισε
με λευκά μαργαριτάρια
κι αστερίες από χρυσό.
Ένα κοράλλι μου 'δωσαν.
 
elenitheof
 
 13/6/2010

2 Comments:

At Sunday, June 13, 2010 5:51:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα Ελένη. Εμένα μια γοργόνα μου έδωσε το κοράλλι της αγάπης. Την ερωτεύτηκα αυτήν την γοργόνα και την παντρεύτηκα.

 
At Tuesday, June 29, 2010 10:36:00 PM , Blogger elenitheof said...

Κώστα, τυχερή η γοργόνα! Φιλιά.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"