Η χώρα του ονείρου: Ιησού μου

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Monday, November 30, 2009

Ιησού μου

Ιησού μου, νυμφίε της ψυχής
στα λόγια της πιο δυνατής ευχής
τ' όνομά σου με λατρεία ψιθυρίζω
τ' όνομά σου με αγάπη
στην καρδιά μου κρύβω
τ' όνομά σου με πίστη ψάλλω
τ' όνομά σου μ' ελπίδα φωνάζω.
Πόσο μ' αγαπάς
για κάθε ανάγκη της ζωής μου
μεριμνάς.

30/11/09
elenitheof

2 Comments:

At Monday, November 30, 2009 3:01:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Καλή εβδομάδα Ελένη. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και υπέροχο το τραγούδι που ακούγεται!

 
At Tuesday, December 01, 2009 11:55:00 PM , Blogger elenitheof said...

Κώστα, καλό μήνα. Νιώθω ευγνωμοσύνη για το Θεό για τον υπέροχο άνθρωπο που έχω δίπλα μου!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"