Η χώρα του ονείρου: Η χώρα που τα όνειρα γίνονται αληθινά

Η χώρα του ονείρου

“Η ψυχή του Χριστιανού πρέπει να είναι λεπτή, να είναι ευαίσθητη, να είναι αισθηματική, να πετάει, όλο να πετάει, να ζει μες στα όνειρα. Να πετάει μες τ’ άπειρο, μες τ’ άστρα, μες τα μεγαλεία του Θεού, μες τη σιωπή. Όποιος θέλει να γίνει Χριστιανός, πρέπει πρώτα να γίνει ποιητής. Γέροντας Πορφύριος

Sunday, April 13, 2014

Η χώρα που τα όνειρα γίνονται αληθινά


Εκείνο που ήθελα παντοτινά
τα όνειρά μου να γίνουν αληθινά
έφτιαξα μια χώρα γεμάτη ομορφιά
που κοιτά τον κόσμο με παιδική ματιά.

 Αφήνω πίσω το παρελθόν
ζω κάθε στιγμή στο παρόν
για το μέλλον δεν αγωνιώ
τη ζωή μου έχω αναθέσει στο Θεό.

 Στα δρομάκια της καρδιάς
στη σιωπή της νυχτιάς
περπατώ μαζί με το Χριστό
και μου δείχνει τον ουρανό.

 Έφτιαξα μια χώρα μυστική
εκεί που τα όνειρα γίνονται αληθινά
εκεί που η πληγωμένη μου καρδιά
βρίσκει ανάπαυση και νόημα στη ζωή.

 27/12/13

elenitheof

 

 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home


Κέρσορες © "Copy/Paste"